STARTkontakspecrower teamo naswarsztat

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

remontprzegladcentrowanieprzerzutkisterysuporthamulceamortyzatorogumieniecennik.pdfPL/EN



Specrower to rodzinny warsztat naprawy rowerów. Pracujemy na dwóch stanowiskach. Korzystamy z naszędzi firmy Shimano, Parktool, Stanley, Neo.
Każda przyjmowana naprawa jest najpierw szczegółowo opisywana. W opisie uwzględniamy uwagi klienta, robociznę i części.
W ten sposób jeszcze przed naprawą wiadomo, ile remont roweru będzie kosztował.
W przypadku specjalistycznych podzespołów trzeba liczyć się z koniecznością oczekiwania na zmówione części.
Staramy się wykonywać naprawy na ten sam dzień. Zastrzegamy sobie możliwość nieprzyjęcia roweru do serwisu.
Związane jest z bezpieczeństwem. Jeśli rower sam w sobie stanowi zagrożenia dla użytkownika, nie podejmujemy się jego naprawy.
Jeśli decydujecie się Państwo na wykonanie generalnego remontu roweru, warto dostarczyć go "w miarę" czystego.
Jeśli rower jest mocno zabrudzony, doliczamy koszty czyszczenia.
W przypadku centrowań jeśli nie chcecie Państwo ponosić dodatkowych kosztów, koło należy dostarczyć do Nas bez opony i dętki.

::::KILKA INTERESUJĄCYCH PORAD DLA ROWERZYSTÓW::::


***KOŁA***
- Pękają mi szprychy. Co zrobić: wymienić pęknięte, czy zdecydować się na wymianę wszystich szprych?
Zdecydowanie polecamy wymianę wszystkich szprych. Nie mamy gwarancji, że nie wymienione szprychy nie będą pękać.
- Jak mam poznać, czy koło da się wycentrować , czy konieczna jest wymiana rafki?
Jeśli nasze koło przypomina ósemę lub jest wbite do środka, żaden szanujący się mechanik nie podejmie wyzwania cantrowania takiego koła. Szkoda pracy mechanika i pieniędzy klienta, bo efekt i tak będzie "mizerny".
- Luzy na piaście, chrobotanie, opór podczas toczenia się koła?
Prawdopodobnie potrzebna jest wizyta w serwisie celem dokonania konserwacji i wymiany uszkodzonych części. Jazda z luzem na piaście powoduje coraz większe szkody w naszym kole.
- Cały czas łapię "kapcie". Co robić?
Przed włożeniem nowej dętki sprawdź oponę. Być może znajdziesz w niej kawałek szkła, metalu lub kolec, który niszczy dętkę.

***SUPORT***
- Mam straszliwy luz na korbach. Jak pedałuję to strzela.
Przydałaby się wymiana lub konserwacja wkładu. Usterka nie jest poważna, ale jej naprawa bardzo zmienia komfort jazdy.
- Cały czas luzują mi się korby suportu i muszę je dokręcać.
W większości przypadków konieczna jest zmiana korby, gdyż ta odkręcająca prawdopodobnie wyrobiła się w miejscu, gdzie nakładamy ją na oś wkładu.

***KIEROWNICA, STERY***
- Mam wrażenie że muszę się siłować ze swoim rowerem w czasie jazdy?
To wina wibitego steru, który musi być wymieniony lub naprawiony przez mechanika.
- Rusza mi się cała kierownica. Co mam zrobić?
Spróbuj dokręcić lub "sciągnąć" ster.

***PRZERZUTKI***
- Jak staję na pedały lub mocno na nie nacisnę, przeskakuje mi łańcuch. Co robić?
Twój tryb i łańcuch zostały "zajechane". Musisz wymienić te części.
- Terkocze mi łańcuch, biegi nie chodzą precyzyjnie. Jaka jest tego przyczyna?
Konieczna jest regulacja przerzutki: naciągnięcie linek i wyczyszczenie łańcucha w celu jego ponownego naoliwienia.

***HAMULCE, RAMA, CAŁY ROWER***
- Tarczowy czy zwykły hamulce typu V-brake. Jaki wybrać?
Porządnych hamulce typu V-brake "hamujący" kosztuje około 30 zł. Porządny hamulec tarczowy "hamujący" kosztuje około 150 zł za szt. Wybór należy do Ciebie.
- Topornie, cieżko jedzie mi się moim rowerem. Jaka jest przyczyna?
Powodów może być wiele, także prozaicznych. Najpierw proszę napompować koła (min. 2,5 bara w każdym kole, do 4 barów jeśli jest to rower na kołach 28 cali).
Proszę także naoliwić łańcuch. Jesli to nie pomoże, proszę rozważyć wymianę opon na sliki.

 



 

Warunki gwarancji i sposobu obsługi klienta w firmie SPECROWER Henryk Tokarski.
Chcę doprowadzić swój rower do porządku po zimie?
1. Zabieram swój rower i udaję się do Specrowera.
2. Tu mechanik ogląda mój rower i kalkuluje koszty naprawy + ewentualne części. Decyzja.
3. REMONT-pełen serwis-smarowanie części-czyszczenie-regulacje-centrowania.
4. PRZEGLĄD-dokręcenie-regulacje-czyszczenie-centrowania.
5. Jesli decyduję się na naprawę zostawiam rower i otrzymuję potwierdzenie przyjęcia zlecenia na serwis, który trwa krócej niż sobie to wyobrażam.Dostaję dokładną wycenę, znam koszty naprawy mojego roweru i wiem ,że się nie zmienią.
6. Odbieram swój rower, czysty i gotowy do nowego sezonu. Przed odbiorem mechanik wykonuje testową jazdę , po której sam sprawdzam swój sprzęt. Jeśli coś mi nie pasuje, rower wraca w ręce mechanika i wykonywane są wskazane poprawki. Teraz kiedy wszystko pasuje, płacę taką kwotę jaką mechanik ustalił przed naprawą.
7. Mój rower jest objęty gwarancją na serwis przez cały sezon.*
--------------------------------------------------------------------
Serwis rowerówy Wrocław, naprawa rowerów Wrocław, Specrower Henryk Tokarski
*Sezon rowerowy < start marzec/kwiecień i trwa aż do końca września>

 

Audycje z naszum udziałem w Radiu Wrocław

 


SPECROWER Henryk Tokarski 2016